Asilinnnannesi Busramusti bi abla var 2. Çocuktan sonra ameliyat oldu. Şimdi bi çocuğu daha oldu onu da emzirdi
Semxe Busramusti benim ablam meme küçültme operasyonu geçirdi. 2 oğlu var şuan. doktor uyardı sütün gelmeyebilir gelirse de az gelebilir diye. sütü geldi ama meme ucu yoktu emziremedi. doktorunuzla konuşun bence süt kanalları alınmıyordur. ablam yurt dışında oldu bu arada.
Busramusti Elfida-10 Deletedmom896 Asilinnnannesi yaaaa bende iyice araştırayım bende süt bezlerinin bir kısmı alınıyor diye biliyorum ama çok rahatsızım göğüslerimden
Asilinnnannesi Busramusti sen bi de bana sor o rahatsızlığı. 10 kilo varlar bel ağrısı olsun görüntü açısından olsun çok rahatsız ediyo. Bende 2. Çocuktan sonra küçülttürmeyi düşünüyorum
Kuroneko Süt kanallarina herhangi bir mudahale olmuyor tekrar emzirebiliyorsunuz. Oglum 8 aylik sütten kesildiginde hemen yaptıracağım. Araştırdım 2.cocuk olursa diye süt konusunda sıkıntı olmuyor