Esravza ahanda biz.2 haftadır aşırı şekilde yabancı biliyor.aslinda gittiğimiz ortamda yada biri geldiğinde, bi süre kucağımda dursa, ona kimse laf atmasa ,bi süre o kalabalığa alışsa sorun olmuyor ama herkez re sevmek için sabırsızlanıyor. Ablamlarla 1 hafta annemde kaldık, herşey yolunda, herkeze gülüp konuşuyordu. Geldikten 3 gün sonra ablama uğradık, hemen almak istediler ,bi başladı ağlamaya, gelene kadar susmadı.bizim de 4.5 ayda başladı yabancı bilme