Nadureyamac 3 gün oldu sezeryan yapalı ağrılarım çok var çok hassaslık var sezeryan yerinde ne zaman geçer 😔😔
Ssultannn Nadureyamac 2 haftaya düzelmeye başlarsın canım ben 10. Günümde rahatlamıştım baya bir ayada bişeyin kalmaz inşallah
rike-nile-aro Nadureyamac 5 6. gün de ağrılar kayboluyor. Sonrasında hareket ettikçe acı olur. Hassasiyet olması normal hassasiyetten sonra karın bölgesinde uyuşukluk kalıyor. Yani bu anlattıklarım ben de oldu.
Aksumervenur Nadureyamac 1 ayda anca toparlanırsın. İlk 10 gün hatta 15 gün ağrılı geçer maalesef. Olabildiğince dinlenin yardım eden biri varsa yanınızda
EVLATASKK Nadureyamac canım 48 gün oldu ben de sezeryan olalı hiç olmamış gibiyim şuan. Sabret gececk inşallah korkma öyle kalmicak
Zeynebimmmm Nadureyamac merhaba cnm ben sezeryan olalı 8 gün oldu 2 3 gün normal arılar 1 2 güne toplarsın ben şuan her işimi kendim yapıyorum iki cocugumada tek bakıyorum 😘😘
minikmerinos Nadureyamac 15.gunde yanıma donup yatmaya başladım yavaş yavaş ve eğer denediysen en zoru o oluyor. Korkma 1 ay sonra bu günleri unutacaksın bile 🥰
2bebelianne__ Nadureyamac 22 gün oldu sezeryan olalı hala dikişlerimde sızlama var Ev süpürürken bile acıyor tamamen iyileşmiş değilim
mysweetbaby Nadureyamac benim 1 hafta sonra sızılarım geçti 15 güne kadar da ara ara olurdu, 40 gün oldu artık kalmadı hiç.ama bir hassasiyet ve his kaybı hala var orada.3 gün çoook erken daha
acimavi Nadureyamac ben 7 gün sonra biraz rahat hareket etmeye başlamıştım, 10 günden sonra ağrılarım büyük oranda bitmişti. Bünyeden bünyeye farkediyor ama ilk 1 haftayı geçirdikten sonra rahat etmeye başlarsınız, hassaslık da azalır
Casper Nadureyamac bir hafta 10 günde geçiyor ama bol bol yürümen lazım ben hep yürüdüm parolle antibiyotik vermişti doktorum onlarda kullandım hala uyuşukluk var o bölgede doktor yıllarca uyuşuk kalabilir dedi bide ben bol bol su içtim