Esin4006 Ben ayıcıkli pofidik tulum gibi mont kullandım çokta memmun kalmıştım ama artik büyüdü 16 aylık..memmun kaldığınız çocuğu terletmeyen mont/kaban önerinize açığım 😊
ilknurgoksu Esin4006 H&M bu konuda çok iyi etrafımda kullanan herkes çok memnun bizde 15 aylığız bu sene aldık umarım memnun kalırız 🤗💜
Maysaa Esin4006 ben mango Kids ve panço aldım bu ay 18 aylığıx ilk Kez mont giyicez merak ediyoruz bizde bakalım nasıl olacak 🤗
ilknurgoksu Esin4006 internet sitesinden direk uygulamaya geçtiği için link atamadım ama görsel olarak ürün bu çok güzel kaliteli duruyor erkek bebek dış giyim bölümünden bulabilirsiniz. 💜🤗
Deletedmom348 Esin4006 Canım link atmayı bilmiyorum ama H&M de vardı şu an yok. Pudra rengi gibi bir mont. Tüylü. Mangodan da suni kürk yine beyaz.
Mom091 Esin4006 zaranın montunu kullandım geçen yıl. Sıcacık çok güzeldi. Zaten kışın dışarı da çıkılmıyor yepyeni kaldı elimde😁 bu yıl teyzesi mont aldı lc waikikiden içi kürklü. Henüz giydirmediğim için iyi mi kötü mü bilemiyorum😊
Merve201119 Esin4006 gecen sene ogluma hmden astronot mont ve normal mont almıştım cok memnun kaldım bu sene oglum 19 aylik zarada dolaşırken Birtane mont hoşuma gitti 24/36 aldim umarım memnun kalırız