Tugce6767 Arkadaşlar doktor korunmak için yasmin verdi ,ben daha önce başka ilaç kullanıyordum .bu ilaç bitince 2.kutuya başlamak için 7 gün ara veriyor muyuz yoksa direk yeni kutuya mı başlıyoruz?