Benim de aynı böyleydi hatta ilk başlarda hep sağ tarafı sağım sağıp verdim çünkü emmiyordu ama pes etmeyin zamanla geçiyor şimdi beş buçuk aylık oldu böyle bir sıkıntı kalmadı görünürde bir şey yok ama doktorumuz iki göğüs ucu farklıdır demişti olabiliyormuş öyle bir de çok açken önce sağ tarafı vermeyi deneyin