duruumm Arkadaslar buraya daha once hıc bebegımın kılosu hakkında bırsey yaZmadım. Kızım premature dogdu bıır hafta sonra 12 aylık oluyor ve kılosu 9.800 sızce normalmı cevremdekıler zayıf dıyor
Deletedmom388 duruumm Maşallah gayet iyi🙏🏻13 aylık kızım,geçen ay yaklaşık 9kiloydu doktorumuz iyi demişti.Elaleme bakmayın,sağlıklıysa bir problem yoksa başka bir şeyin önemi yok🌸