defmommy Bezini açın, kulak memesini hafif kıvırıp sıkın, topuğunu çimdikleyin, ıslak bezle yüzünü ellerini boynunu silin, mutlaka uyandırın. Emzirme sıklığınız 1,5-2 saat olsun. Kucağınızda kalsın kalabildiği kadar şu an çok küçük ve anne karnından çıktığının farkında değil. Sizin kokunuzu, sıcaklığınızı istiyordur dayanabildiğiniz kadar indirmeyin kucağınızdan. En önemlisi iki çekip uyuyor demişsiniz: henüz çene kasları kuvvetli değil çabuk yoruluyordur iki çeker biraz uyur sonra tekrar emer böyle böyle ben saatlerce kucağımda tutttuğumu bilirim. Emzirme desteği almıştım ordan biliyorum. hemşirelerin ısrarla üzerinde durduğu bir konuydu bu. uyudu sanıp sakın emzirmeyi sonlandırma dediler hep. İşaret parmağınız hep çenesinde olsun destekleyin ki daha iyi emebilsin.