Ungormusrabia (: biz annelere göre bebekler hep aç..
bebekler öyle zekiler ki aslında, biz yetişkinler midemiz boşalana kadar istifar edebilirken bebekler midelerinde bitmeye yakın yemek kaldığı an istifar etmeleri biter.. yani diyeceğim o ki, aç değil bebeğiniz öyle olsa, şikayetiniz mama/anne sütü içmiyor değil, sürekli ağlıyor sinirli oluyor olurdu :) yine dediğim gibi, içiniz rahat etsin diyorsanız muallak çocuk doktorunuz ile görüşün..