Merhaba kızlar. Bi post önce paylaşmıştım eşimle boşanma sürecindeyiz. Evlendiğim evde ben oturucam o eşyalarını alıp gitti. Her neyse evde İnternetimiz şuan aktif devam ama ben annemdeyim. Burada evlerine bağlı internet leri yok. Şimdi Kasım başı kendi evime geçeceğiz annemlerle ama mayıs haziran vs gibi yine annemlerde de kalırız diyoruz arada evi kapatmayacağız. ( böyle olmasının sebebi bebeğim şuan küçük tek bakamam ama bikaç sene sonra kendim oğlumla evimde yaşayabilirim) şimdi bu İnterneti taşıma gibi bi durum oluyor mu modem getirilip götürülür mü oradab buraya. Yoksa vinn gibi bişey daha mı mantıklı onlar da sınırsız mı oluyor. Bu konuyla eşim ilgilenirdi hiç bilgim yok kusura bakmayın nasıl bi çözüm önerirsiniz 2 ev İnterneti için