oğlumun bacagında yaklasık 2 2 bucuk aydır böyle bırsey var sıvılce değil hıc gitmedi bazen biraz daha belirgisizlesiyor bazen daha belırgin oluyor sizce nedir bu ya doktora göstermek istiyorum önemsemezler diye düsünüyorum hele bu korona döneminde oglum 3 aylık dogdukdan bi zaman sonra cıkdı zaten gecer diye düsündüm gitmek bilmedi doğum lekesi gibi bıseyde bizmi anlamadık acaba