Kızlar iki ay önce bi paket açmıştım bi kaç bardak içtim sonra izne gittik memlekete, kısa kalcaz yolda sıcaktan etkilenmesin diye buzdolabına koyup gitmiştim. Sonra izin süremiz uzadı sağlık nedenleriyle 50 gün falan kaldık. Kutunun üzerinde iki ay içerisinde tüketin yazıyor. Şimdi kutuyu atmalı mıyım ? Buzdolabında saklıyorum aldığımdan beri.