Musab__26 Merhabalar arkadaşlar bebeğinizin tırnaklarını uyurken mi,uyanıkken mi kesiyorsunuz??hiç rahat durmuyor bizim ki🤦🏻♀️Uyurken kesiyoruz..
iki_prens_annesi_ Musab__26 uyurken hic denemedim kiyamadim uykusu cok hafif hep uyanikken kesiyorum durmuyo ama oyalaya oyalaya iki eli 10 15 dkda kesiyorum bazen 1 elini kesip 1 saat sonra oteki el tirnaklarini kesiyorum
Gokturkcum Musab__26 şimdiye kadar uyanıkken kestim hep 👍🏼 Dikkatini dağıtsanız diğer eline farklı bi oyuncağını verseniz öbür el tırnaklarını keserken öyle öyle alışabilir belki 🙏🏼
Deletedmom388 Musab__26 Uyanıkken kesiyorum hep.Uyurken imkan yok uykusu hafif.İlk başlarda çok hareketliydi biraz zorluyordu oyuncaklarla şarkılarla oyalıyordum hep ama sonradan zorluk çıkarmadı.Şimdi 13 aylık,daha rahat kesiyorum.
senemyavas 3 aylığız mememde uyurken kesiyorum. Memede olmadığı zaman uyanıyor. Memede olduğu zaman uyanmıyor