Elam34 Anneler kizim 2bucuk aylik omzumda uyudugu da oluyor gun icinde ayakta da salliyorum babasi evdeyken onun bagrinda uyuyor boyle karışık ama ayakta sallamam sorun mu sizce oyle sallamak dediysem hizli degil hafif ritim yapıyorum zaten uykusu coksa uyuyor hemencik sonra besigine aliyorum belli bi uyuma sekli yok boyle olan var mi tavsiyelere acigim ilk bebegim ilk tecrubem
Elam34 Elam34 bir de kac saatte bir uyumasi gerek duzeni oturur mu bu aylrda gece bir kere kalkiyo maksimum iki sabah 6-7 gibi uyaniyo ama aksam belli bir uyku saati yok bazen 7-8 gibi uyuyo uyanmiyo bazen 9-10u buluyo
Unknown Elam34 Bebeğimde 2,5 aylık ama yenidoğan değiliz bayağı bir süredir. Bebek statüsündeyiz artık. 🙃 Bebeğimi sallamadım. Denedim yalan yok , sevmedi. Genelde akşamları uykuya direniyor o zamanda kucakta ninni söyleyip pışpışlayarak uyutuyoruz. 😇
Busu Elam34 merhaba benim benim bebeğim 1 aylık ayakta salladım bir kaç defa dün doktora gittik kesinlikle yastık kullanmayın dedi omririlk kemikleri gelişme sürecinde olduğu için kambur bile olabilir dedi sizde sallamayın yastık hiç kullanmayn en az 1,5 yasına kadar
Elam34 Busu yani cok ince bi yastik aslinda sadece kafasini degil beline kadar yatiriyorum yine de zarari olur mu ki peki babynestinde sallasam o zaman dumduz oluyor