Kızlar 57 gun oldu dogum yapalı. Normal dogum yaptım alttan dikişiim vardı dustuler 20. Gun. Karnımın ustune yattıgımda yada dokundugumda hala acıyor. Arada bir vajinama agrı giriyor cok kotu. 2 gundr bazen sanki kahve rengi gibi leke gelyor nokta kadar. İlişkiye girerken kasıgımda karnımda agrı olıyor normalmi sizce ? Ysayan varmı