Kalbim22 benim oğlum 6 aylık olduğundan bu yana çeviriyor. Hem el hem ayak bileklerinden ellerini ve ayaklarını oynatıyor. Nette çok aradım bulamadım otizm belirtisi olabileceğinden korktum doktora götürdüm. Doktor daha önce bir hastasında daha gördüğünü söyledi o kişinin şuan 8 yaşında olduğunu ve gayet sağlıklı olduğunu bazı bebeklerin yaptığını söyledi. Tedirginliğim üzerine otizm açısından bebeğimi değerlendirdi ve bulgu olmadığını söyledi. Oğlum şimdi 9 aylık ve önceki kadar çok çeviremiyor.