Bebeğim 24 günlük ve sadece anne sütü alıyor günde kaç kere bez değiştirdiğimi bilmiyorum artık çiş kaka çok sık yapiyor kakası sarı arada bir yeşil denk geliyorum çok kaka yapması normal mi emziriyirum caaarrtt diye alttan kaka sesi normal mi bu kadar kaka yapması