Merhaba arkadaşlar. Benim safra kesemde iltihap,ödem ve taş varmış en son gittigim doktor söyledi. Son zamanlarda safra kesemi sanki söküp alıyorlarmış gibi bi ağrı var bugünde nefesimi engelliyor ve aşırı terliyorum. Yani bu sıcak basması önceden de vardı ama bugün bi başka ve ben ameliyat ederse doktor artık olmak istiyorum çünkü dayanılmaz bir hal aldı. Diyeceğim o ki Bursa’da devlet hastanesinde iyi bir doktora ameliyat olmak istiyorum. Bursalı arkadaşlar bildiğiniz iyi bir genel cerrah var mı tavsiye ederseniz çok mutlu olurum. Şimdiden herkese teşekkür ederim.