Kızlar adetimi günü gününe oluyorum daha önce yaşamadığım gibi bi kaç gün önceden kahverengi lekelenme başladı adet günümde test yaptım çift çizgi çıktı kan testi verdim 99 cıktı ancak 2 günde bir 2 katına cıkması lazımken değerlerim şu şekilde;
21 eylül beta 99
23 eylül beta 177,68
25 eylül beta 355,40
27 eylül beta 562,59
29 eylül beta 775,58
doktor lekelenmem dursun diye progestan verdi hemem kesildi şuan adetim 9 gün gecikmiş durumda ama hala hamile miyim değil miyim bilmiyorum. Böyle bi durumla karşılaşan var mı lütfen yardımcı olun🙁🙁