Dilekmh Papatyaseverr 6.5 aylıktan itibaren kullanmaya başladım tavuk ve suyunu. 7. Aydan itibaren de et ve suyunu kullanıyorum
Papatyaseverr Bizde 7e giriyoruzda hiç vermedim daha et suyunu kendiniz mi yaptınız acaba yoksa hazır mı aldınız kızlar 🌸 Balkizlarim Woody Dilekmh Birgul Birgul meryembrl ben bi dün çorbasına peynir altı suyu koydum iki küp o kadar tat versin ve yararlı olsun diye et yada tavuk suyufa koymak istiyorum açıkçası
Birgul 7 ay 3gunluguz bugun tavuk suyuna corba yaptm 🤤ama kemik suyunu 6,5aylikta vermistim doktorumz ver dedi cunku
Dilekmh Papatyaseverr canım ben et tüketmiyorum maalesef o yüzden sağolsun kayınvalidem yaptı buZluğa attım
Balkizlarim Papatyaseverr kendim yaptım hiç hazır vermedim et suyunu bende peyniralti duyunu kullanıyorum
Papatyaseverr Dilekmh sanırım bende kendim yapıp derin dondurucuya atacağım hazıra gönlüm razı gelmiyor teşekkür ederim 🌸
Papatyaseverr Balkizlarim tarifini alabilir miyim aromada versin diye havuç soğan koysam olur mu kaynatırken kemiğin suyuna
Papatyaseverr DenizDamla tarif yazabilir misin zahmet olmazsa içine aroma vermesi için sebzede koyuyor musun kaynatma yaparken 🌸
Papatyaseverr Woody öğürüyor mu kıyma var dolapta acaba bir dahaki sefere azıcık kıyma koysam mı corbasına
Balkizlarim Papatyaseverr ben koyurum evet tat veriyo bazen sade eti kaynatim didikleyip suyunada ekmek doğrayıp yediriyorum istege bağlı
Woody Papatyaseverr 200 gr çift çekilmiş kıymayı az tereyagında kavurup 7ue böl. Her gün bir parça çorbasına koy. Yazmış 1 2 haftaya deneyeceğim. Henüz denemedim