KahramanAnne Doğum yapalı 2 ay oluyor. Kabızlıktan makatım da çatlak oluştu. Doktor osmolok şurup verdi acaba sütüme etki eder mi bebeğe etkisi olur mu? Kullanan arkadaşlar kabızlığa iyi geldi mi?
Asilinnnannesi KahramanAnne ben dupalac kullandım Hiç bi zararı olmadı doktor yazmıştı. Doktor emzirdiğini biliyosa sıkıntı çıkaracak bi ilaç yazmamıştır
KahramanAnne Asilinnnannesi Doğrudur ama doğudayız burda sağlık ocağındaki doktor yazdı biraz rastgele ilaç yazıyorlar o yüzden tedirgin oldum 😔
Asilinnnannesi KahramanAnne hmm anladım canım için rahat etmeyecekse eczaneden dupalac aldır reçetesiz satılıyo