Kızlar merhaba 9 ay 22 günlük kızım var ve çok memeye düşkün ek gıdayla fazla arası yok.. Doğumdan sonra 3.aydan itibaren regl oluyorum ama bazı aylar gecikiyor bazen 1 hafta bazen 5 gün fln ebeye sordum emzirme döneminde çok normal gecikmeler dedi.. Çok emdiği Zaman döngü değişiyormuş ama bu ay tam 10 gün geciktim ve ister istemez hamilemiyim acaba diye korkuyorum.. Aslında regl belirtileri var karnım berbat ağrıyor emin de gibiyim bu ay hamile olmam imkansız gibi ama ister istemez korkuyorum tabi😀 sorum şu benim gibi başına gelen var mı acaba ya da korkmaya başlamalımıyım gerçekten