Elifmoms Kızımın yüzü çok kuru pütür pütür oldu. Daha önce hiç bişey sürmedim. En zararsız şekilde nasıl nemlendirebilirim?
Nejlazafer Elifmoms Bioderma nın nemlendirici kremi var..doktorumuz önermişti..kızımın cildide çok kuruydu şuan inanılmaz yumuşak ve parlak..çok faydasını gördüm ben bile kullanıyorum..
GizemCemre Benim kızımın vücudu da yüzü de kuru doktorumuz vücudu için linola nemlendiriciyi yüzü için de excipial verdi duştan sonra sürüyorum yumuşacık ve mis gibi kokuyor
bgmarik Elifmoms mustelanın hydra bebe facial kremi var.Kızımın kaşlarının arası çok kuruyor pul pul oluyor.Bize çok iyi geldi
otose_san Elifmoms kantaron yağı kullanıyorum ben, annem kendisi yaptığı için içim rahat kullanıyorum
asyasare Elifmoms doktorum yenidogan sivilcesi doneminde mustela steletopia krem onermisti almistim. o zamandan beri onu kullaniyorum suan 8.5 aylik canim. her banyodan sonra surerim. cok memnunun
AlimbalAlim Doğal yağlardan kullanıyorum. Hindistan Cevizi yağını bile kullanmıştım. Bir de organik zinc nemlendirici krem.