Zeyha Merhaba bebeğim 6gunluk. Dünden bu yana hiç kakasını yapmadı böyle olması normal mi gaz çıkarıyor ama altını pisledigi falan yok?
tospikannesii Zeyha bilgim yok ama günde 4, 5 kere yapması gerekir diye biliyorum ben, başıma gelmedi üstte kalsın
Gokalp_27 Zeyha benim oğlum da 13 günlük aynı oldu doktora sordum 2 güne kadar normal kusması yoksa sıkıntı yok dedi
Zeyha dlkcnblt burcuu26 Gokalp_27 Ama ilk günler yaptı hatta 2gun önce aşırı sırtına kadar yaptı ama o zamandan beri yok
dlkcnblt Zeyha doktor bana 7 güne kdr normal dedi sadece sıvı beslendiği için kaka ancak üretir demişti