MuMuBu hem büyüdüğü için hemde normal prematüre olarak doğduğu için enerjisini atamıyor o yüzden de uyumuyor enerjisini atmayinca zaten normalde de uyumuyor diye vazgeçtim öylede böylede uykusuzluk cekicem sonuçta zaten yorulduğu zaman sütünü içip biraz salla bide ninni dinletince uyuyor