Kızım 6 aylık oldu ve bugüne kadar hep anne sütü aldı. Yakın zamanda işe döndüm. Sağdığım sütleri ve az miktarda ek gıda alıyor ama bazen dolaptan çıkan sütü hiç içmiyormuş. Doktor tavsiyesi ile içine meyve katıyoruz, bazen onu da içmiyor, aç kalıyor yavrum ☹️ Doktor böyle durumlarda mama da deneyebilirsiniz dedi. Bebeklerin en sevdiği mama markası hangisi? Yani en olmadı ondan biraz içsin istiyorum. Bugüne kadar da hiç mama araştırmadım. Böyle popüler olan, bebeklerin tadını sevdiği mama tavsiyeniz var mıdır? 😪😓😥