CanselK geceleri uyuyosa uyku halinden kaynaklı olabilir belki gündüz de zorlayın çok ağlarsa artık başa cikarmazsaniz verirsiniz mama. Ve sizi emdikçe gerçekten daha çok geliyo süt gerekirse bütün gün memede kalsın ben böyle böyle azalttım ilk iki gün sürekli mememdeydi inanın gündüz hatta fok doymadi için sık sık huzursuzlaniyodu ama 2 3 gündür gündüzleri de artık şekerleme yapıyoruz doymasa ağlardı elinizden geldiğince emzirmeye çalışın sagmayla bebeğin cekmesi aynı değilmiş 2 kat fazla cekermis bebeklerimiz sen 40cc diye duusnme onu bende yine de istersen 30 CC ver memeden sonra husursuzlanirsa takip et deneme yanılma