Kbrmrc ben geçen kış astronot tulum almıştım çok rahat ettim ama kızım 4-8 ay arası kullandık. Bu sene yürüyor diye normal mont aldım artık 14 aylık. Ama geçen yılki montu da büyük aldığım için hala olur çok soğuk havalarda onu giydiririm diye düşündüm.