Yesimhamza evolvia kullanıyorum çok şükür kabızlık problemi hiç olmadı. Severek de içiyor. Biberonla veriyorum. Meme reddi de yaşamak yine şükürler olsun. Benim oğlum da 37 günlük. Benim de Günde en az bir kere vermem gerekiyor sütüm yetmediği ve doyuramadığım için.