Altntaskadrye oyy taze anne🤗 Benim kizim 9 ay 10 gunluk ilk basta o da solu alamadi. Ucu yoktu. Uzun sure iki memede de silikon uc kullandim ama solak oldugumdan midir nedir sol memede ben de duzgun tutamazdim. Epey az emdi onu sonra ucuncu aydi sanirim birden silikonu da istemedi, ben de artik onu tutmayi ogrendim ve mutlu son.
Bol bol sag sutun azalmasin. Ben ondan kaynakli mi bilmiyorum ama hala soldan sagin yarisi kadar sut geliyo.
Silikon ucla dene ama gunden gune emmeye baslayacak. Suan sut olayini cok takarsin ama hic canini uzme her sey rayina oturuyo.