Merhaba arkadaşlar kızım haftaya 2 aylık olucak son 3 gündür gündüz uykusu hiç yok sabah 6’da uyanıyor gündüz ayağımda 10-15 dakka uyuyor ve bidaha geceye kadar uyumuyo. Sürekli ıkınıyo gaz damlası kullanıyoruz biogia ve sab simplex kullanıyoruz ama nedense bi faydasını göremedik. Kakasını yapıyo fazlasıyla gün içinde 3-4 kere bez değiştiriyoruz. Ama ıkınmaları hiç bitmiyo. Uyumasını engelleyende sanırım ıkınması oluyo. Ne yapmam lazım artık gerçekten hem kendisini çok yoruyo hemde beni ne yapıcağımı şaşırdım🤦♀️🤦♀️🤦♀️