Linaidilmom Hayırlı günler annişkolar, burda toplanalım bilgi alışverişi yapalım istedim amaç asla kıyaslamak değil o düşüncede olanlar girdiği gibi çıkabilir posttan kimse boşuna havlamasın😂 Kusmalar, çıkardıkları sesler, tepkileri, boy ve kilolar nasıl 🥰
Tgbz Benim 2 ay bir haftalık 6.100 kilo tepkileri güzel gülücükler kıkırdamalar ama benim sütüm çok olmuyor bebeğim biberon da tutmuyor acaba sütüm yetiriyor mu diye düşünüyorum kesinlikle tutmuyor biberonu kilo alımı iyi ama
KaktusSeverAnne_11 Bizde 2 ay 14 günlüğüz 5 kilo oldum doğum kilonuz 2390dı kilo alımımız ona göre iyi çok şükür 🥰 gülmeme gülümsemesiyle karşılık veriyor değişik sesler çıkarıyor kizdiginda artık belli edecek sesler çıkarıyor konuştukça sanki anlıyor gibi birde gülüyor çok hoşuma gidiyor anne olduğumu sanki daha daha iyi anlıyorum ❤️
Linaidilmom KaktusSeverAnne_11 Yaa maşallah🙏 evet ya bizim kide bağırıp duruyo kızınca kavga ediyoruz 😂