Huma hastanesi ersad batmaz ilgili ve bilgili doktor dogum sonrasi ayaga kalkmada yardımları oldu emzirmede ben memnun kaldim bebeğime daum sendrom dendi ama bu bi bakışta anladı 6 ci ayda geçtim ersad beye bebegin sapa saglam dedi şükürler olsunki oylede oldu