Busra-toglu geçmiş olsun bol bol emzirin bizim de vardi ki hala tam yüzde yüz geçmedi ben her boşlukta emziriyordum yarim saatte bir bile oluyordu bazen günde 1 defa mama veriyordum öyle düşmüştü çok şükür şimdi test yapmıyor doktor kendiliğinden kaybolur tamamen ten renginde çok birşey yok test yaptircak kadar diye ozaman bir kaç günlüktü şimdi 1 aylık oldu coknsukur