Sultan0_ seni çok iyi anlayabiliyorum. Ben de aşırı sabırsızdım o dönemde. Saatlerce sallayıp da uyutamadığımda kızıyordum kendime. Acaba yapamayacak mıyım, neyi yanlış yapıyorum diye. Mutlaka yardım alın. Eşiniz, anneniz, kardeşinizden. Annelik zor, yeni doğmuş bir bebeğe bakmak zor. Mutlaka kendinize zaman ayırın, nefes alın. Onun iyiliği için siz iyi olun.