Canimoglum58 ilk doğduğunda kullanmıştım hem emmeyi öğrensin hem göğsümün ucu çıksın diye. Çokta memnun kaldım. Yalnız ben biberonun içine koymadım
Birde büyük boy şırınga almıştım. Mamayı yada sütü icine koyuyordum. O göğsümü emdikce yavaş yavaş itiyordum şırınga ile
Şuan 3bucuk aylık hala emiyor