selam anneler 😊 oglum 11 aylik olacak yaklasik 1 ay once gece cok sık uyanmaya basladi normalde duzenli uykularimiz var.
Doktora gittik ust azi disler geliyor dedi. Ama hala gelen giden yok. Bu hafta hasta oldu tekrar gittik hem ust hem alt azi disler geliyor dedi 🙄 tamam da ne zaman gelecek belki de 1 ayi gecti yani..
agzina da baktirmiyor ki hic göremiyorum oyle cok sislik olsa gorurdum heralde sizin azi disler nasil cikti?
Doktor yanlis.gormus olamaz heralde degil mi😂 sanki cikmicak bu disler umudum tükeniyor cunku gunduz de cogu zaman dalamiyor 1 saat kucakta uyutuyorum 😒
Ay cok uzun oldu k.bakmayin gerci pek görülmüyor benim postlarim ama insallah bu sefer görülür 🤗