meryeminannesi28 cocuk doktorumla görüştüğümde bebek için ocean kendin için devit-3 ü kullanabilirsin dedi canım, ben de emzirdiğim için sütümden bebeğe d vitamini geçer hem bebeğime ocean hem anne sütünden gelen d vitamini bebeğime fazla gelmez mi dedim fazla gelmez dedi. Ben sorunuzu bebek için anlamışım canım kendim için kullanmaya cesaret edemedim vitamin bebeğime vitamin fazla gelir diye. Ama kullanacak olsam ocean d vitamini 1000 UI tercih ederdim. Ben bilmeden hiç de araştırmadan gebeliğimde 3 şişe devit-3 bitirdim ve tek pişmanlığım o oldu 🤦🏻♀️