Masbus02 Kizlar kizim 1 yasinda aksam 8 de uyuyor sabah 6 da kalkiyor ve gece hic uyanmadan uyuyor bende ellemiyorum hic ama acaba acıkır mi uyurken ? Gerci aciksa aglar diye dusunuyorum ama bilmiyorum tereddüt de kaldim size sormak geldi aklima
Omurbuglem Masbus02 postunu hemen silmeni tavsiye ediyorum 🧿🧿 ne yiyo yatmadan onu söle öle git bari 🤣
asyasare Masbus02 1 yasinda yazmissiniz. kocaman olmus gayet normal ellemeyin. benim kizim 8.5 aylik. yaklasik4. ayindan beri gece 9 sabah 7.30 uyanmaz ben de ellemem.
Filizz66 Masbus02 normalde benim kızım fazla mama içmediği için çoğunlukla saat kurar bir kere kalkardım 1 yaşına girince süte geçtik bir şişe sütü içince alarm kurmayı bıraktım eğer akşam güzel beslenip yatıyorsa sakın kaldırmayın bırakın uyusun rahatça
Masbus02 Cok sagolun kizlar icimi rahatlattiniz zaten benim kizim beni emmiyo birakti 240 cc mama yiyo yatiyo