Merhaba hanımlar. Kızım 5 günlükken göbeği düştü. Ama ardından akıntı ve kan geldi. Dün yani bir haftalıkken doktora gittik doktor kurumayan yeri yaktı. Ama hala kan ve akıntı geliyor. Doktor geçmezse 1 hafta sonra getirin dedi. Kafamı çok kurcalıyor böyle olup geçen var mı? Tekrar yakılması mı gerekecek
Yakılırken çok ağladı adeta ağlamaktan çatladı 😭