Hanımla geçen buraya post açmıştım bebeğim uyumuyor diye. İnstagramdan uyku eğitimi veren biriyle konuştum gündüzleri hiç uyumadığını geceleride 12-1 gibi yatıp 7 de kalktığını söyledim. Tabi gece 2-3 kere emmeye kalkıyor. Bu durumun normal olmadığını söyledi. Gündüz uykularının arasında bir saat ayakta durmasını söyledi. Kendi yorgunluğumu geçtim ben uyumadığı için gelişimi etkilenecek diye korkuyorum . Bizim gibi olan var mı?