Arkadaşlar 3 kutu almıştım. 1 ini içtim. O kadar cok çay süt artırıcı kullandım bunun kadar iyisini görmemiştim. Suan buzluğum cok şükür süt dolu.. 2 paket kaldı elimde. Açık paketler. İçinden 2 3 tane kullandım. 100 TL normalde 2 si 50 TL den satmak istiyorum. İsteyen iletişime geçebilir