3 ay 6 günlük oğluşumla aranızdayım bende
-gece uykuya geçiş 1 saatı geçiyor
-memede uyumak isteme,çıkarınca agzından aglıyor
gece saat 2,5 ta uyuyor her saat bası uyanıyor ve uyumuyor.
-sürekli kucak istıyor sırtı asla yer gormuyor yoksa basıyor çığlığı.
-sürekli gezmek isteme ve mızmız ağlamaklı hep
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bunlar varmıydı vardı ama bu kadar değildi
hani zaman geçtikçe düzelecekti 😔daha iyi olacak dıyorlardı gazı bıtıyor atağı baslıyor atak bıter dişi başlar vs. Sanırım uzun yorucu mesaakatlı bır yol bızı beklıyor. Vallahı ayakta tutan tek sey bebeğimin sağlığı yoksa bu kadar ayakta duramaz çökerdım 😔