Ya bende 33 gün önce normal doğum yaptım Allaha şükür basur falan yok ama doğumdan beri büyük abdestimi yaparken canım acıyor yani sızı gibi de değil çok tuhaf afedersiniz sanki makatımdan dişli bir şeyler çıkıyormuş gibi bunun normal doğumla mı alakası var 1 aydır kendi kendime diyorum hiç böyle olmazdım neden doğumdan beri böyle vsvs diye doğumda makatımdan cok çekmiştim bebek aşağı inmeye başladıkça bildiğiniz saatlerce anırmıştım hastane odasında arkam arkam diye sancı manck koymamıştı ama o makatımda ki dakika başı düzenli gelen acı çok koymuştu doğumdan sonra belirli bir süre acıdı hatta popom üzerine otururken falan zorlandım