Papatyaseverr Meryemela72 7e giricez hiç kullanmadım bebe bisküvisi yapıcam copu tarifte var belki alırım yapmak için
Prens_annesi170620 Meryemela72 bende merak ediyorum kaçıncı ayda veriliyor diye eskiden mama almaya duruu olmayanlar hep pirinç unu kullanırmis küçüklükten beri kaşık maması gibi değil de daha sulu yapıp biberonla verirlermis
Bimelekannesi Meryemela72 kullanmasanız daha iyi bence bebeğe hiç bir faydası yok onun yerine çorba yapın verin beslesin yavrucağı ama tabiki kendi tercihiniz 6. Aydan sonra yedirebilirsiniz
Zub Ben kullanıyorum canım şu an 13aylik oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri hemen hemen verdim tabi ilk zamanlar az verdim şeker yerine pekmez koyuyorum pisirdikten sonra kararmasin iyice diye.meyve püresi vs bile yaoabilirsin