glbgci gelişiminin güzel olmasına çok sevindim canım☺️ Bizede aynısını söyledi doktor makat çatlağı var diye 3 krem verdi yarın bir hafta olacak kullanıyorum bu arada yine süt ürünü tüketmedim hiç bakalım biraz peynir yiyecem denemek için nasıl olacak doktor kısıtlama yaptımı sana peki ? Bana ye bir sakınca yok dedi ama korkuyorum ya😔 bizimde 9gün sonra kontrolümüz ve aşıyı alıp gelin dedi napıcam hala çok kararsızım. Alerji olsada hafifdir diyor doktor ama rota aşısı bu durumda daha arttırabilir büyük bir ikilemdeyim. Cevabın için de çok teşekkürler 😇