Songul16 canım birkaç kez kızımda da oldu kendi doktoru izinli diye farklı bir doktora götürdüm fotoğraflara baktı süt alerjisine benziyor dedi beni direkt diyete soktu. Birde gaita testi yaptı kızımın o kadar canı yandı ki anlatamam😔 sonuç temiz çıktı ama bu yanıltıcı olabilir. Dün kendi doktorumuza gittik aynı fotoğrafa baktığı gibi bu taze kan çatlakdan dolayı oluşmuş büyük ihtimal dedi ışıkla inceledi kızımın poposunu ve kıpkırmızı çatlak vardı. Ama onu diğer doktor gaita için kaka çıkartırken yaptı yavrumun kendi yapmasını beklemedi ağlamaktan helak olmuştu kızım😢 başka belirtilerde var diye söyledim kesin süt alerjisi diyemeyiz Varsada çok hafiftir Dedi. Süt ürünlerini tüketmediğimi söyledim fazla abartmadan ye bu arada çatlak için tedavi yapalım eğer çatlağın geçmesine rağmen devam ederse o zaman bakarız duruma dedi. Birde çok fazla kan gelmesi gerekiyor böyle olmaz dedi bilmiyorum kafam çok karışık 2 hafta sonra rota aşısı var bu durumda nasıl olacak kaka takibine devam😐