13 aylık oğlum var şu ilk arabam olan arabalarin üstünde oynuyordu nasıl yaptıysa önünu kaldırmış düştü kafasının arkasını yere vurdu aldım kucagima sustu oynadı biraz banyo yaptı yuruyodu biseyi yoktu basmamaya başladı 2 adim atıp ağlıyo görünürde bişeyde yok ne yapicagimi şaşırdım neler yaptim ağlamadı basınca ağlama ya başlıyor başına gelen var mı 😭