ikibaloglaninanasi Elimde 1 numara 0-6 ay arası mama var 1 hafta önce aldım 2 kez kullandım doğum yapalı 8 gün oluyor ilk 2 gün sütüm gelmedi ama şimdi var çok şükür bu yüzden kullanma gereği duymadım ilgilenenler varsa yazsın
NesliEce ikibaloglaninanasi Kullanma süresinin bitmesine 3 hafta kalms bir an önce birine ulastr canm sat yani
NesliEce ikibaloglaninanasi Ozmn pompa varsa evinde canm kndn manayı gece kullan göğsünü pompayla cek sut saklama posetleriyle sakla sütunu inan cok lazm olyor sutun azalyo bazen stresten uykudan ben oyle yaptm mamayi bitrdm sütmu gndz verdm suan bir yere gdnce acil cikmam gerekse hemen isitiyorm açılıyor yada sürümün azaldgni fark edince veryorm hem derin dndurcuda 3 ay suresi var
AylaDefneninAnnesi ikibaloglaninanasi tabi ki satmak sizin tercihiniz ama alıcı çıkmazsa eğer bir fikir verebilir miyim izninizle.. varsa çevrenizde bir sağlık ocağı oraya verebilirsiniz ihtiyacı olanlara veriyor ebeler öyle durumlarda çünkü. Yanlış anlamayın lütfen safece bir tavsiye 😊
ikibaloglaninanasi NesliEce sağol canım guzel fikir ilk oglumda öyle yapmıştım ama bu sefer aklıma gelmemişti
ikibaloglaninanasi AylaDefneninAnnesi AA öyle mi bende alıcı çıkmazsa ücretsiz gondereyim bı çocuk faydalansın diyordum öyle yapayım ben o zaman çok sağol canım ❤️