ervam1 şu anda belki ufak nöbetler geçiriyodur iş işten geçmeden gitmişsinizdir inşallah çoğu bebekte aşıdsn sonra falan böyle yan etkiler oluyor sen anlamazsın geceleride belki görmediğinde nöbete giriyodur Allah korusun ben sizi korktmak istemiyorum ben psikolejim bozulmuştu oğlum mahvolmuştu